Успіх

Успішний лідер: як позбутися шкідливих звичок

Люди схильні саботувати себе безліччю способів, включаючи невпевненість у собі, нездатність прийняти помилки та інше.

Відмова від шкідливих звичок – це невід’ємна частина перетворення у здорової людини, але це не завжди легко зробити. Багато з цих звичок можуть бути важкими для людей, щоб виявити в собі.

Однак виявлення таких негативних звичок повинно стати пріоритетом для молодих бізнесменів, які тільки починають свою роботу, оскільки це може заощадити багато часу і сил в їх професійному та особистісному розвитку.

Щоб дізнатися більше, ми поцікавилися у членів Ради молодих підприємців, які звички ведуть до саморуйнування і як з ними краще справлятися. Ось що вони сказали, щоб остерігатися:

1. Синдром самозванця

«Я не заслуговую ніякого успіху; Я шахрай». Це поширена думка багатьох успішних лідерів, що може мати катастрофічні наслідки для їх функціонування. Щоб це не позначилося на вашій здатності керувати, завжди пам’ятайте про труднощі, з якими ви зіткнулися і які подолали, щоб досягти того, ким ви є сьогодні. Якщо ти зробив це так далеко, ти не самозванець. Вам просто потрібна якась перспектива.

2. Перевтома

Самосаботаж за своєю природою є людським, тому що він виникає з упереджень, таких як когнітивний дисонанс, який у всіх нас є. Зокрема, лідери часто впадають в самовдоволену звичку перевтоми. Ми вважаємо, що нам потрібно постійно працювати, тому що ми підприємці, забуваючи, що відпочинок і відновлення однаково важливі. Цього можна уникнути, плануючи регулярні перерви в робочому дні.

3. Зволікання

Так легко дозволити собі байдикувати до останньої хвилини, кажучи собі, що у вас ще є більше часу. На жаль, очікування завершення проекту або роботи практично не залишає часу для виправлення помилок і ретельної роботи.

4. Зовнішня вина

Зовнішня вина може стати серйозною перешкодою для особистісного зростання. Я часто чую, як люди звинувачують інших, коли у них немає роботи, коли вони втрачають здоров’я або кидають виклик своїм особистим захопленням. Володіння їм не означає, що ви одні відповідальні, але це звільняє і продуктивно, тому що дозволяє вам взяти в цьому участь і рости.

5. Виправдання

Зазвичай є як мінімум одна змінна, яку ми можемо звинуватити в несподіваному результаті. Однак слід уникати покладання провини, тому що це бар’єр для рішень. Взявши на себе відповідальність за невдачу, ви даєте собі можливість визначити, як виникла проблема і як запобігти її повторенню. В іншому випадку ви будете продовжувати шукати виправдання для проблем, а не вирішувати їх.

6. Застосування емоцій у процесі прийняття рішень

Багато власників бізнесу, однак, думають занадто емоційно і обмежують себе в можливості проводити багатообіцяючі кампанії або партнерства, які можуть суттєво розвинути їх бізнес.

7. Брак довіри

Якщо ви лідер, ви, ймовірно, досягли цього, виконавши купу додаткової роботи самостійно. Дуже легко потрапити в пастку «якщо я хочу, щоб це було зроблено правильно, я повинен зробити це сам». Таке мислення – відмінний спосіб випалити себе і втратити творчий потенціал. Не забувайте, що є інші люди з відмінним думкою і трудової етикою, тому не втрачайте почуття довіри до інших.

8. Недолік планування

Переконайтеся, що ви сплануєте те, що ви сподіваєтеся досягти, ваші майбутні цілі і вашу боротьбу протягом року. Переглядайте, розвивайте і покращуйте, грунтуючись на те, що ви дізналися в попередньому кварталі, щоб зменшити шанси на самосаботаж.

Читайте також:

Якщо Вам цікаво, Ви можете прочитати більше інформації на нашому сайті.