Успіх

4 ключа до усунення відволікаючих факторів

«Кожен день я приходжу на роботу з кращими намірами, але все мені заважає. Маленькі речі. Зайнята робота. Як мені насправді очистити мій графік для продуктивності? ».

Я знаю речі, про які ви говорите. Я називаю їх діяльністю з низьким кредитним плечем. Вони включають витрачені даремно зустрічі, дії, які інші повинні робити для себе, тривалі телефонні дзвінки і пошук речей, які вам потрібні, тому що ви неорганізовані.

Це дії, які не призводять до бажаних результатів. Більшість людей спалюють від 15 до 20 годин на тиждень із-за того, що їм не слід робити.

Якщо ви хочете найкращих результатів, ви повинні бути більш організованими та виваженими.

Подумайте, скільки часу ви витрачаєте на те, що дійсно важливо, а потім подумайте про всі дії, які ви витрачаєте даремно кожен день.

Це може бути реальною проблемою. Дозвольте мені дати вам чотири моїх ключа до усунення відволікаючих факторів.

1. Складіть хороші щоденні списки справ.

2. Організуйте себе по максимуму.

3. Заплануйте свій час в календарі! (Щоб володіти своїм календарем, ви повинні навчитися говорити «ні» певних речей).

4. Постійно перевіряйте себе.

В кінці дня запитаєте, як я це зробив? Був я насправді продуктивний і був зосереджений на результатах, або я просто займався купою занять? Заходи не в рахунок! Результати роблять!